24.09.2015


Ich hab noch so viele Sommer Outfits auf meinem Rechner die ich euch alle zeigen möchte. Deshalb wird es in nächster Zeit vermutlich sommerlich, obwohl ich vermute das es ein bisschen arg kalt wäre die jetzt zur Zeit zu tragen :D Der Sommer ist einfach immer so toll zum Stylen von Klamotten, ich mag es einfach nicht mich in eine enge Jeans zu zwängen und das ich die ganze Zeit wie eine zweite Haut auf dem Körper habe. Da ist es mir viel lieber Shorts und kurze Röckchen zu tragen.

I have so many outfits for the summer here on my laptop, that's crazy and I want to show all of them to you. So that's why it's going to be a little bit summery on the blog in the next time although I think that wearing all these things would be way to cold right now. The summer is my favorite time for clothing. I just don't like to wear jeans that often they're always so tight and feel so weird on the body. That's why I like shorts and little skirts way more.










blouse / shoes: H&M
skirt: Asos
bag: Zara
necklace / ring: Forever21

Kommentare

  1. so pretty ;-)


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. I am obsessed with suede at the moment and your skirt is perfection! Love your style!
    http://www.fadedspring.co.uk

    AntwortenLöschen
  3. I love your Outfit. You are so beautiful. And i love your hair :)

    AntwortenLöschen
  4. Du bist so schön. Ich liebe die Tasche, über die denke ich schon immer nach...

    AntwortenLöschen
  5. Great outfit!!! Love the skirt a lot!!!
    xoxo
    zmodecouture.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. So ein tolles Outfit, du siehst wirklich fantastisch aus :-*
    Liebst, Melina
    www.melianalt.de

    AntwortenLöschen
  7. love that look, i'm going right now on asos to check this skirt... ;-)

    http://dearvogue.com

    AntwortenLöschen
  8. Simple and beautiful <3
    P.s I followed your blog, hope you will follow mine too :)
    http://do-mi-ni-ca.blogspot.it

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen