5.06.2016 // Outfit


Ich hatte ein wundervolles Wochenende das ich bei meinen Eltern verbracht habe. Wir haben unglaublich viel gegessen, fast wie an Weihnachten und waren auch einkaufen, wo ich natürlich auch das ein oder andere Teil gefunden habe. Ich liebe es Zeit mit der Familie zu verbringen, sowas ist mir unglaublich wichtig. 

I spent a wonderful with my parents. We ate a lot, like christmas and I also went shopping with my mum, where I bought so many beautiful things. I love to spent my time with my family, that's so important for me.











shirt: Edited
skirt: Monk
blazer: H&M
shoes: H&M
bag: Rebecca Minkoff

Kommentare

  1. Lovely look, really like the skirt xoxo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. Love the outfit. So casual and chic!

    AntwortenLöschen
  3. That's so cool, love your style!

    Alice Cerea
    babywhatsup.com

    AntwortenLöschen
  4. Hi! Beautiful post))
    Do you want to follow each other on GFC?
    Let me know and I will follow back))
    http://www.alinatheone.ru

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen